Popüler haberler

KISA SÜRELİ VE AİLE İKAMET İZNİ ... REFAKAT AMAÇLI İKAMET İZİNLERİ İLE İLGİLİ GENELGE; ...Popüler haberlerوPopüler haberler.

Popüler haberler

KISA SÜRELİ VE AİLE İKAMET İZNİ ... REFAKAT AMAÇLI İKAMET İZİNLERİ İLE İLGİLİ GENELGE; ...Popüler haberlerوPopüler haberler.

Sibel Can: Sağlık ve hayırlı

Sibel Can: Mutlu inşallah uyanacak!

....

Sibel Can: Sağlık ve hayırlı
 

Sibel Can: Sağlık ve hayırlı

Sanatçı Sibel Can, ses yarışmasıyla tanınan ve silahlı saldırıda yaralanarak tedavi altına alınan Mutlu Kaya'yı ziyaret etti.

Sibel Can Mutlu Kaya'yı tedavi gördüğü hastanede ziyaret etti. Sibel Can, abla Dilek Zengin'e sarılarak gözyaşı döktü.

Yoğun bakım ünitesine girip Kaya'nın ellerini tutan Can, "Ben daha kötü bekliyordum, tabii ki şu anda uyuyor. Ellerini tuttum her yerini tuttum. İnşallah uyanacak" dedi. Sibel Can, daha sonra yanında getirdiği çiçeği Mutlu Kaya'nın ablası Dilek Zengin'e verdi. Diyarbakır Gazi Yaşargil Eğitim ve Araştırma Hastanesi doktorları, Mutlu Kaya'nın son durumu ile ilgili önümüzdeki saatlerde açıklama yapacak.


Sibel Can, Mutlu Kaya'yı takımına katmak için Diyarbakır'a gitmiş ve çalıştığı okul kantininde ziyaret etmişti. Can, ayrıca genç yarışmacı için "veliahtım" demişti.
Kaynak : Gecce

.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.